Weinig leads zullen gelijk bij je kopen. Je zult eerst vertrouwen moeten winnen door een relatie te bouwen. Dit wordt belangrijker naarmate je product duurder en complexer wordt.
Dat jij klaar bent om te verkopen wil niet zeggen dat de klant klaar is om te kopen. Dit traject is vaak langer dan je denkt. Wanneer je hier inzicht in hebt, kun je ook daadwerkelijk invloed uitoefenen.
We ontzorgen jou in het versturen van de nieuwsbrief op wekelijkse of maandelijkse basis.
We regelen alle randzaken van een podcast: studio, gasten en het opbouwen van luisteraars.
We voeren campagnes uit voor de aanmeldingen en doen slimme opvolging.
We maken een flow van e-mails om de mensen die een lead magnet downloaden op te volgen.
We schrijven en publiceren op LinkedIn vanuit 1 persoonlijk profiel.
Met super specifieke advertenties zorgen we ervoor dat je een merk opbouwt bij jouw persona.
Dat jij klaar bent om te verkopen wil niet zeggen dat de klant klaar is om te kopen. Dit traject is vaak langer dan je denkt. Wanneer je hier inzicht in hebt, kun je ook daadwerkelijk invloed uitoefenen.
Marketing en sales processen moeten aansluiten bij de belevingswereld van de klant, en niet andersom.
We bouwen een groeistrategie voor 90 dagen, waarbij we rekening houden met je doelstelling, persona's en prioriteiten.
Die 90-daagse doelstellingen worden behaald via drie sprints van 30 dagen. Activiteiten waren allemaal gericht op het genereren van data. Iedere 30 dagen sturen we bij op basis van wat goed werkt in jouw funnel.
Iedere maand doen we een deep dive in de data om te zien wat werkt en wat niet werkt. Daar sturen we op bij om een actieplan te maken voor de volgende 90 dagen.
We stellen jouw doelgroep centraal bij alles wat we doen. Op basis van de afgesproken strategie en aanpak bouwen we 90 dagen doelstellingen.